Bezpłatny system call center
Cena systemu call center uzależniona jest od dwóch parametrów:
- Modelu płatności
- Ilości stanowisk
Zacznijmy jednak od tego, że niezależnie od ilości stanowisk i modelu zakupowego – pierwszy miesiąc korzystania z systemu jest bezpłatny.
Wychodzimy z założenia, że najpierw musisz się przekonać, że to co kupujesz, na pewno sprawdzi się w Twojej firmie i masz na to 30 dni. Fakturowanie rozpoczyna się dopiero od trzydziestego pierwszego dnia, bez potrzeby podpisywania kolejnych umów czy jakichkolwiek innych zmian.
Modele płatności są dwa:
- Abonament miesięczny
- Zakup jednorazowy
W przypadku abonamentu, pierwsze stanowisko kosztuje 199 zl netto, a każde następne 100 zł netto. W tej cenie dostajesz wszystkie funkcjonalności systemu call center: centralę telefoniczną, kampanie IN, kampanie OUT, dialery, nagrywanie rozmów, skrypter, maile, SMSy, CRM, Wallboard, IVR, plus wszystkie nowe funkcje które sukcesywnie dodajemy do systemu.
W przypadku zakupu jednorazowego cena uzależniona jest od zamówionej ilości stanowisk. Ceny zaczynają się od 1.999 zł a kończą na 999 zł za stanowisko. Im więcej stanowisk kupujesz, tym cena jednostkowa jest niższa.
Tutaj znajdziesz narzędzie do wyliczania kosztów zakupu – wystarczy pokręcić kółkiem i wszystko staje się jasne.
System call center obsługiwany jest przez przeglądarkę internetową (np Mozilla Firefox, Opera albo Google Chrome) bez potrzeby instalowania jakiegokolwiek innego oprogramowania, wiec wymagania dla komputerów są naprawdę minimalne. Jeśli komputer pracuje płynnie z przeglądarką internetową to znaczy, że będzie się nadawał do obsługi systemu call center – wystarczy podłączyć słuchawki z mikrofonem i możesz zaczynać pracę.