Skrypt rozmowy call center
Telemarketerzy przeprowadzą setki a nawet tysiące rozmów w miesięcznie. Nie sztuką jest przeprowadzić wiele rozmów, sztuką jest, by te rozmowy były skuteczne i pozytywnie zapamiętane przez klienta. Każda kampania wychodząca powinna być poprzedzona szkoleniem – telemarketer musi wiedzieć jaki jest cel jego rozmowy, musi doskonale znać produkt, o którym będzie mówił i wiedzieć, jakie informacje powinien zebrać i zapisać w skrypcie po rozmowie. Powinien też być nagradzany za sukces.
W trakcie szkolenia przed uruchomieniem kampanii, doradca powinien poznać listę obiekcji, które mogą paść z ust klienta. Taką listę można przygotować w trakcie szkolenia i stopniowo rozbudowywać ją o te zebrane w trakcie pracy.
Doradca powinien pamiętać, że to zadawanie pytań sprawia, że kieruje on rozmową. Dzięki odpowiedziom klienta pozna jego oczekiwania i skuteczniej przedstawi ofertę. Klienta nie obchodzi to, jaki produkt mu się oferuje. Interesuje go co zyska, jeśli zdecyduje się na współpracę.
Chcesz wiedzieć jak skonstruować szkielet skutecznej rozmowy sprzedażowej? Skontaktuj się.