Call Center CRM
Telemarketerem można nazwać każdą osobę w zespole sprzedaży, która wykorzystuje w pracy głównie telefon. Idealne wyposażenie stanowiska pracy telemarketera to: wyciszone pomieszczanie biurowe, biurko, wygodny fotel, komputer z dostępem do internetu, system call center i zespół handlowców, którzy z nim współpracują, ceniąc jego pracę.
Jeśli telemarketer pozyskuje kontrahentów, bardzo ważna jest jakość bazy potencjalnych klientów.
Aby praca całego zespołu sprzedażowego była wydajna, system, za pomocą którego dzwoni telemarketer, powinien być wyposażony w automatyczne rozwiązania dialerowe. Jeśli tempem pracy telemarketera zarządza dialer, to automatycznie napędza on tempo pracy całego działu sprzedaży.
System do pracy telemarketera, oprócz dialera i CRM powinien być również wyposażony w IVR, zwłaszcza, jeśli dział sprzedaży wspierany jest przez kilka osób, tworzących back office. Interaktywny system zapowiedzi głosowych IVR kolejkuje połączenia przychodzące, w trakcie oczekiwania na połączenie klient może słyszeć, ile osób jest w kolejce, może również wysłuchać informacji o nowościach w ofercie lub zamówić oddzwonienie. Odpowiednio dobrany i zaprojektowany IVR potrafi rozpoznać dzwoniącego klienta i przeprowadzić prze wyznaczoną dla niego ścieżkę obsługi. Jeśli, np. dzwoni kluczowy klient, IVR rozpozna jego numer telefonu, nada mu rangę VIP i skieruje do obsługi poza kolejką.
Konsultant odbiera połączenia za pomocą aplikacji na komputerze, dzięki niej ma dostęp do danych o kliencie, wie jaka jest historia współpracy i na tym buduje rozmowę. Informacje, które wpisze do aplikacji, są dostępne w CRM.
Chcesz się przekonać, jak wiele zależy od dobrego systemu dla telemarketera? Zadzwoń, pierwszy miesiąc współpracy oferujemy za darmo.