Jak skutecznie prowadzić call center w fotowoltaice?

System call center w fotowoltaice stanowi jedno z głównych narzędzi podnoszących sprzedaż. To właśnie dzięki niemu łatwiej, lepiej i szybciej trafisz do potencjalnych klientów, zostawiając konkurencję w tyle.

Na czym polega siła systemu call center w fotowoltaice i dlaczego warto wykorzystać właśnie nasz system contact center? O tym przeczytasz dziś!
System call center w fotowoltaice do obsługi pozyskanych leadów
Skuteczne pozyskiwanie leadów może odbywać się na różne sposoby. Jedne firmy korzystają z gotowych baz danych kupionych u brokerów, inne polegają na systemie poleceń, rozsyłają formularze bądź tworzą strony zbierające dane. Problem w tym, że kiedy osoba zainteresowana kupnem paneli fotowoltaicznych wypełni formularz lub zostawi dane kontaktowe, często musi długo czekać na telefon. Rozpoczyna robienie innych rzeczy i traci zainteresowanie albo przechodzi na stronę konkurencji, na której zostaje obsłużona błyskawicznie, np. dzięki live chatowi.

System call center w fotowoltaice działa w taki sposób, że kiedy osoba zainteresowana usługami fotowoltaicznymi zostawia w formularzu na stronie internetowej dane, automatycznie trafiają one do bazy. Mało tego, dialer wbudowany w system contact center natychmiastowo wykonuje połączenie, by konsultant mógł wykorzystać moment, w którym potencjalny klient ma wolny czas i wykazuje naturalne zainteresowanie tematem.

System call center w fotowoltaice do pozyskiwania klientów z bazy
Osoby, które same wykazały inicjatywę, weszły na stronę i zostawiły dane kontaktowe bądź wypełniły otrzymany formularz, łatwiej jest przekuć w klientów fotowoltaiki. Nie oznacza to jednak, że jeśli korzystasz z tradycyjnego sposobu pozyskiwania leadów i obdzwaniasz zakupione bazy klientów, nie możesz liczyć na wzrost sprzedaży dzięki systemowi contact center.

W skład systemu call center w fotowoltaice wchodzi wiele narzędzi i funkcji, takie jak chociażby dialer. Jego zadaniem jest automatyczne wybieranie następujących po sobie numerów z bazy i szukanie takich, które: 1) są sprawne (eliminacja wyłączonych numerów), 2) mają wolny sygnał (eliminacja zajętej linii), połączenia zaś: 3) zostają podjęte przez klienta (eliminacja połączeń nieodebranych). Dopiero na tym etapie rozmowa zostaje przekierowana do wolnego konsultanta. Pracownicy oszczędzają czas i dzięki temu mogą wykonać więcej udanych rozmów w ciągu dnia. Dla Ciebie to nie tylko oszczędność, ale również zarobek.

Jeśli jesteś zainteresowany systemem call center w fotowoltaice, koniecznie przeczytaj inne artykuły opublikowane na naszym blogu. Zachęcamy też do kontaktu z nami i zadawania pytań. Jesteśmy tu, by pomóc Ci lepiej zorganizować proces sprzedaży i wyprzedzić konkurencję!