System call center demo
10 powodów, by wdrożyć System Call Center Online jako system do telemarketingu w Twojej firmie:
- Błyskawiczne uruchomienie – system wdrażany jest w ciągu kilku minut od Twojej decyzji. Od pierwszej minuty wspiera Cię telefoniczny HelpDesk. Masz pełne wsparcie w konfiguracji i bieżącym korzystaniu z systemu.
- 30 dni testów za free – żadnych kotów w worku – każde wdrożenie poprzedzamy testami z pełnym wsparciem technicznym. Po 30 dniach pracy na Systemie Call Center w realnych warunkach w Twojej firmie, decydujesz, czy chcesz zacząć za niego płacić.
- Intuicyjna, prosta obsługa – naprawdę prościej się nie da. Jeśli uważasz inaczej, daj znać, uprościmy 😉 Stworzyliśmy system dla managerów call center, a nie informatyków.
- Wybierasz, jak płacisz – możesz wybrać opcję abonamentową, albo licencję jednorazową opłatą.
- Doradztwo – zespół wdrożeniowy Call Center Online to specjaliści, związani z branżą call center od lat 90. XX wieku. Serio – ludzie naprawdę potrafią tak długo żyć 🙂
- Serwer – w chmurze lub lokalnie. Jak wolisz.
- Efektywność – gwarantujemy wzrost efektywności pracy call center w porównaniu z tradycyjnymi formami telemarketingu. Według naszych doświadczeń 100% wzrostu efektywności to norma. Zdziwisz się jak szybko schodzą Twoje bazy danych.
- Funkcjonalność – wszystkie funkcjonalności systemu call center dostajesz w cenie wdrożenia. Mamy jeden cennik i proste zasady rozliczeń.
- Rozwój – System Call Center Online rozwijamy nieustannie. Oprogramowanie rozwija się wraz z biznesami naszych klientów. Powiedz nam, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
- Dostosowanie – jesteśmy producentem oprogramowania Call Center Online i dbamy o to, by odpowiadało ono realnym potrzebom biznesu naszych klientów.
Wydaj się nierealne? Zadzwoń i się przekonaj!