Wirtualne call center
Jeszcze niedawno jednym z podstawowych dylematów przedsiębiorców planujących rozwój telemarketingu i zakup systemu call center było:
- System call center w chmurze,
lub
- System Call Center na serwerze lokalnym
Sami snuliśmy takie rozważania, udostępniając klientom jednocześnie obydwie możliwości.
Obecnie świat IT coraz szybciej migruje w stronę chmur obliczeniowych i wirtualnych serwerów, natomiast eksperci wskazują, że jest to trend nieodwracalny. W takiej sytuacji pytanie o lokalizację serwera przestaje powoli mieć znaczenie.
Prawdę mówiąc jedynym ograniczeniem systemów call center w chmurze, jakie przychodzi mi do głowy, w porównaniu z systemami call center instalowanymi na lokalnych serwerach jest internet. Aby korzystać z rozwiązań chmurowych lokalizacja call center musi być wyposażona w dobrej jakości łącze internetowe. Poza tym trudno mi znaleźć w tym momencie inne minusy usług chmurowych, do głowy przychodzą mi same plusy:
Brak kosztów zakupu serwera call center i kosztów instalacyjnych.
W przypadku zakupu systemu call center w chmurze, naturalnie nie potrzebujesz inwestować żadnych środków w zakup serwera call center i centrali telefonicznej. Odpadają też koszty instalacji oprogramowania na Twoim serwerze. Niewątpliwie same plusy, minusów brak.
Natychmiastowe uruchomienie systemu call center
W związku z tym, że oprogramowania nie trzeba instalować na dedykowanych serwerach, system call center w chmurze jest udostępniany praktycznie w momencie złożenia zamówienia. Tutaj również trudno dopatrzeć się minusów.
Nieograniczona skalowalność oprogramowania call center
Instalując oprogramowanie do telemarketingu na serwerze lokalnym, należało zaplanować z góry rozwój call center i zakupić sprzęt o odpowiedniej mocy obliczeniowej. Kupując system w chmurze, temat skalowania maszyn jest załatwiany po stronie dostawcy oprogramowania. Niezależnie czy prowadzisz 2 czy 200 stanowiskowe call center mocy obliczeniowej zawsze jest pod dostatkiem.
Automatyczny dostęp zdalny do systemu call center
Systemy Call Center w chmurze z automatu są udostępniane zdalnie, więc nie potrzebujesz żadnych dodatkowych urządzeń, aby mieć zawsze dostęp do Twojego call center. Wystarczy dostęp do internetu. Ta funkcjonalność daje również nieograniczone możliwości zatrudniania zdalnych telemarketerów. O pozytywnych aspektach zdalnego telemarketingu poczytasz tutaj.
Zero ryzyka
My idziemy jeszcze dalej, nie dość, że udostępniamy system call center w chmurze, bez opłat instalacyjnych, wdrożeniowych, sprzętowych itp., możesz zacząć pracować na systemie call center online już od jednego stanowiska. A dzięki ofercie wsparcie na starcie, przez 30 dni system masz za darmo i dopiero po miesiącu podejmujesz decyzję o zakupie.
Zero ryzyka – sprawdź sam