Raportowanie w systemie call center
Wallboard w Systemach Call Center to interaktywna tablica, na której wyświetlane są wskaźniki pracy całego działu telemarketingu.
-
- Wallboard jest narzędziem umożliwiającym prezentowanie wskaźników pracy call center na zewnętrznych wyświetlaczach.
- Dzięki prezentacji aktualnych danych w czasie rzeczywistym, pracownicy mają na bieżąco informacje np. o ilości oczekujących w kolejce klientów, co pomaga w planowaniu długości bieżących rozmów.
- Oprócz wskaźników pracy call center, Wallboard prezentuje również status dostępności telemarketerów, dzięki czemu na jednym ekranie można śledzić aktywność pracy całego call center jak również poszczególnych pracowników.
- Aby uruchomić narzędzie, wystarczy dowolny komputer podłączony do internetu i wyposażony w wyświetlacz, dzięki czemu Wallboard może być prezentowany np. w gabinecie managera call center.
Prezentacja wskaźników pracy telemarketingu na zewnętrznych wyświetlaczach wpływa pozytywnie na efektywność i kulturę pracy całego call center.