System call center demo
Zapadła decyzja – budujesz call center, rozwijasz firmowy telemarketing, wdrażasz telefoniczną obsługę klienta. No i super, ale teraz dopiero zaczynają się pytania:
- Od czego zacząć?
- Gdzie szukać fachowych informacji?
- Jak zorganizować profesjonalne call center?
- Jak zatrudnić i wyszkolić telemarketerów?
- Jakie oprogramowanie call center wybrać?
- Jak opracować biznesplan i oszacować budżet call center? Itd.
Zdać się na własną intuicję i zacząć coś organizować metodą prób i błędów obarczone jest dość dużym ryzykiem, że błędów będzie więcej niż decyzji trafnych. Najlepiej wesprzeć się w tym momencie fachową wiedzą. Niezastąpioną pozycją dla managerów planujących rozwój telemarketingu jest „Świadomy Telemarketing”, w którym znajdziesz poważną porcję wiedzy na temat zarządzania call center, popartą latami doświadczeń autorów książki. Dzięki tej lekturze znajdziesz pierwszy punkt zaczepienia – wiedzę, którą teraz należy przekuć w praktykę. Polecamy również publikacje w fachowej prasie, które są skarbnicą bezpłatnej profesjonalnej wiedzy.
Jeśli Twój czas jest jednak na tyle ograniczony, że nie masz możliwości zajęcia się osobiście tematem telemarketingu, najrozsądniejszym rozwiązaniem jest pozyskanie kompetencji z zewnątrz, i zatrudnienie profesjonalnego managera call center, który posiada doświadczenie w tematach: jak zbudować call center, jak zdobyć najlepszych telemarketerów, jaki system call center wybrać. Zatrudnienie specjalisty to dobre rozwiązanie, jednak jest to inwestycja, która na początku generuje spore koszty.
Wiemy, że rozwój nowych struktur call center wymaga dużych nakładów finansowych, dlatego to co możemy zrobić z naszej strony, to udostępnienie naszym klientom Systemów Call Center przez pierwszy miesiąc za darmo. Korzyści wynikające z całomiesięcznego bezpłatnego użytkowania naszego oprogramowania pozwolą Twojemu call center na łatwiejszy start i szybszy zwrot inwestycji.
Co więcej – wsparcie na starcie to nie tylko bezpłatny dostęp do Systemów Call Center, ale też do fachowej wiedzy autorów „Świadomego Telemarketingu”, którzy chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą w organizacji Twojego nowego call center.