Voice mailing w systemie call center
VoiceSMS jest bardzo skutecznym sposobem dotarcia w krótkim czasie do dużej ilości klientów. Jednak aby skutecznie używać tego narzędzia, należy przestrzegać kliku podstawowych reguł.
Jak działa funkcjonalność VoiceSMS?
W systemie call center zakładamy automatyczną kampanię SMSa głosowego, wgrywamy na serwer komunikat jaki mają słyszeć klienci, importujemy bazę numerów telefonów na które chcemy zadzwonić z komunikatem i na koniec określamy reguły pracy kampanii.
Po wystartowaniu kampanii system zaczyna automatycznie dzwonić do naszych klientów i po odebraniu przez klienta telefonu zostaje mu zaprezentowany przygotowany wcześniej komunikat głosowy.
Komunikat może być również interaktywny, klient używając klawiatury w telefonie może np zamówić oddzwonienie telemarketera z dodatkowymi informacjami.
W ten sposób w szybki i co najważniejsze tani sposób możemy poinformować klientów o nowych usługach, o zaległościach płatniczych czy zaprosić na akcję promocyjną.
Wiele firm wykorzystuje z powodzeniem SMSy głosowe wykonując codziennie dziesiątki, setki tysięcy połączeń do klientów bez udziału telemarketerów.
Funkcjonalność VoiceSMS znajdziesz już w podstawowej wersji systemu Call Center Online.
Chcesz się odwiedzić więcej o SMSach głosowych?
Skontaktuj się z nami.