Voice mailing w systemie call center
Jak w ciągu zaledwie kilku dni zadzwonić do kilku milionów klientów aby poinformować ich np. o nowej akcji promocyjnej? Nic prostszego – zatrudnij do pracy SMSa głosowego. Voice SMS czyli SMS głosowy to przydatna funkcjonalność Systemu Call Center, która pozwala na nawiązanie z klientem połączenia telefonicznego i zaprezentowania nagranego komunikatu bez fizycznego udziału telemarketera.
- Po rozpoczęciu kampanii Voice SMS System Call Center Online zaczyna automatycznie wykonywać połączania do klientów z załadowanej bazy, natomiast po odebraniu przez rozmówcę telefonu zostaje mu zaprezentowany przygotowany wcześniej komunikat głosowy.
- Klient odbierający połączenie może otrzymać automatyczną informację np. o zbliżającym się terminie płatności lub wiadomość o nowej promocji.
- Komunikat SMSa głosowego może być również interaktywny, dzięki temu komunikacja z klientem jest dwustronna. Rozmówca udziela odpowiedzi na automatyczne pytania za pomocą wybierania tonowego w swoim telefonie.
- Voice SMS może być też niezmiernie skutecznym narzędziem sprzedażowym. W przypadku gdy chcemy szybko poinformować dużą ilość klientów np. o nowych usługach, można wysłać do nich wstępnie SMSa głosowego a klient używając klawiatury w telefonie może zamówić oddzwonienie telemarketera z dodatkowymi informacjami.
Voice SMS jest bardzo skutecznym sposobem dotarcia w krótkim czasie do dużej ilości klientów.