Agent, Konsultant, Telemarketer, Administrator call center
Agent (konsultant, telemarketer) to osoba odpowiedzialna za kontakt z klientami w określonych kampanii telemarketingowych, zgodnie z otrzymanymi od Administratora uprawieniami.
Agent postępując zgodnie z instrukcjami pozostawionymi mu przez Administratora w skrypcie rozmowy (swoistym scenariuszu rozmowy) i dąży do zrealizowania celów kampanii telefonicznej.
Możliwości:
- Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
- Pogląd historii kontaktu, co pozwala sprawnie przeprowadzić kolejną rozmowę z klientem
- Ręczne wprowadzanie nowych kontaktów do kampanii
- Uruchomienie jednocześnie kilku kampanii – np połączenie przychodzącej z jedną z wychodzących
- Zawieszenie pracy kampanii poprzez przycisk „Idź na przerwę” – dowiedz się więcej o przerwach w pracy telemarketera
- Czas na przejrzenie informacji o kliencie i przygotowanie się do rozmowy (kampania OUT MANUAL)
- W razie potrzeby dynamiczna zmiana danych klienta
- Konsultacja, czyli zasięgniecie rady i powrót do klienta z nowymi informacjami
- Transfer, czyli ręczne przekierowanie klienta na inny numer
- Zapisywania notatek w czasie rozmowy lub uzupełniania pełnego skryptu (może mieć postać ankiety)
- Wysyłanie SMSów i maili w trakcie rozmowy lub na jej zakończenie. Treść takich wiadomości może być stała lub ulegać dynamicznym zmianom, rozszerzając się o indywidualne ustalenia.
Aby konsultant pracował jak najwydajniej, należy zapewnić mu odpowiednie warunki pracy. Więcej o ergonomii stanowiska dowiesz się tutaj.