SYSTEM CALL CENTER W CHMURZE

System call center w chmurze to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich call center.

Nie tak dawno temu zakup oprogramowania call center wiązał się z wydatkami sięgającymi setek tysięcy dolarów, obecnie dzięki rozwojowi Internetu i telefonii VoIP nawet najmniejsze firmy mogą sobie pozwolić na profesjonalną pracę telemarketerów z wykorzystaniem systemu call center w bardzo przystępnych cenach.

Co przemawia za zastosowaniem systemu wirtualnego?

  • Możliwość korzystania z Systemu Call Center w zamian za miesięczny abonament.
  • Brak kosztów instalacyjnych ? instalacja ograniczona jest do wykupienia usługi i zalogowania się przez stronę WWW.
  • Szybki start ? system call center można zacząć wykorzystywać praktycznie w dniu podjęcia decyzji o zakupie.
  • Test oprogramowania w realnych warunkach pracy przed zakupem.
  • Brak potrzeby zakupu serwera ? system i centrale telefoniczne są własnością dostawcy systemu i usytuowane są w dedykowanym Data Center.
  • Brak kosztów zaplecza technicznego.

System call center w chmurze jest obecnie najbardziej optymalnym sposobem zbudowania Call Center. Klient musi zapewnić jedynie odpowiedniej jakości łącze internetowe i stacje robocze telemarketerów wyposażone w słuchawki. Dzięki rozwiązaniom abonamentowym, niezależnie czy zatrudniasz jednego czy stu telemarketerów, Twoje call center może z łatwością pracować efektywnie, korzystając z  profesjonalnych technologii.