System call center w chmurze to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich call center.
Nie tak dawno temu zakup oprogramowania call center wiązał się z wydatkami sięgającymi setek tysięcy dolarów, obecnie dzięki rozwojowi Internetu i telefonii VoIP nawet najmniejsze firmy mogą sobie pozwolić na profesjonalną pracę telemarketerów z wykorzystaniem systemu call center w bardzo przystępnych cenach.
Co przemawia za zastosowaniem systemu wirtualnego?
- Możliwość korzystania z Systemu Call Center w zamian za miesięczny abonament.
- Brak kosztów instalacyjnych ? instalacja ograniczona jest do wykupienia usługi i zalogowania się przez stronę WWW.
- Szybki start ? system call center można zacząć wykorzystywać praktycznie w dniu podjęcia decyzji o zakupie.
- Test oprogramowania w realnych warunkach pracy przed zakupem.
- Brak potrzeby zakupu serwera ? system i centrale telefoniczne są własnością dostawcy systemu i usytuowane są w dedykowanym Data Center.
- Brak kosztów zaplecza technicznego.
System call center w chmurze jest obecnie najbardziej optymalnym sposobem zbudowania Call Center. Klient musi zapewnić jedynie odpowiedniej jakości łącze internetowe i stacje robocze telemarketerów wyposażone w słuchawki. Dzięki rozwiązaniom abonamentowym, niezależnie czy zatrudniasz jednego czy stu telemarketerów, Twoje call center może z łatwością pracować efektywnie, korzystając z profesjonalnych technologii.