System Call Center NexusCC jest przystosowany do zdalnej pracy telemarketerów. Oznacza to, że telemarketerzy wcale nie muszą pracować w siedzibie Twojej firmy. Równie dobrze można zbudować Call Center rozproszone – z wieloma lokalizacjami – lub telemarketerzy mogą pracować z domu (Home Office).
Korzyści z tej funkcjonalności to niezależność względem rekrutacji telemarketerów w najbliższej okolicy oraz redukcja kosztów wynajęcia powierzchni biurowej.
Stanowisko zdalnego telemarketera to podłączony do Internetu komputer, wyposażony w słuchawki z mikrofonem. Wymagania dla komputera to minimum 2-rdzeniowy procesor i 2GB RAM. Łącze internetowe to minimum 256 Kb/s.
Telemarketer logując się do Systemu Call Center rozpoczyna komunikację z klientami, natomiast manager jest w stanie kontrolować jego pracę, tak jakby telemarketer był w firmie. Do tego celu służy moduł monitoringu on-line w Systemie Call Center, gdzie manager widzi: w jakiej kampanii telemarketer jest zalogowany, z kim w danym momencie rozmawia, jak długo trwa rozmowa, jak długo i z jakiego powodu pracownik jest na przerwie itp. W razie potrzeby manager może podsłuchać rozmowę na bieżąco, a jeśli trzeba, może wesprzeć telemarketera radą przesłaną na jego pulpit w Systemie Call Center.