Funkcjonalność systemu call center
Aby zapoznać się z funkcjonalnościami Systemu Call Center Online, najlepiej zacząć od skontaktowania się z nami za pośrednictwem jednego z kanałów komunikacji:
- formularz kontaktowy na stronie www.tmsolution.pl
- mail: biuro@tmsolution.pl
- czat na stronie – jeśli jesteśmy online znajdziesz go w prawym dolnym rogu.
- wiadomość na naszym fanpage www.facebook.com/TMSolutionPL
- telefon do siedziby firmy 71-60-60-920
- telefon bezpośrednio do specjalisty 519-583-502
Jako firma specjalizująca się w procesach telemarketingowych, preferujemy oczywiście kontakt telefoniczny, podczas którego od razu omówimy Twoje potrzeby i zaplanujemy termin demo Systemu Call Center Online.
Aby nie tracić czasu na dojazdy, demo odbywa się zazwyczaj zdalnie za pomocą platformy telekonferencyjnej, z Twojej strony potrzebny jest jedynie komputer z dostępem do internetu i około 45 minut wolego czasu. Demonstracja oprogramowania dostosowana jest do Twoich potrzeb i polega na zaprezentowaniu funkcji Systemu Call Center Online, na przykładzie procesów sprzedażny i obsługi klienta w Twojej firmie. Podczas telekonferencji, masz możliwość zadania wszelkich pytań i rozwiania wątpliwości związanych z zastosowaniem oprogramowania.
Podczas demonstracji omawiamy dokładnie te funkcjonalności, które są niezbędne w Twoim call center. Np:
- możliwości centrali telefonicznej,
- funkcjonalności dialerów,
- projektowanie skryptów rozmowy,
- import i eksport baz klientów
- monitoring konsultantów,
- nagrywanie rozmów,
- projektowania IVRa,
- wysyłka SMSów,
- wysyłki e-maili,
- zastosowanie CRMa,
- rodzaje kampanii telemarketingowych, itp.
Jeśli podczas prezentacji chcesz również porozmawiać o najlepszych praktykach call center, nie ma sprawy, telemarketingiem zajmujemy się od 1999 roku i chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem.
Co dalej? Jeśli podczas prezentacji uznasz że jest to dokładnie oprogramowanie na jakim Ci zależy, i chcesz nawiązać z nami współprace, dajemy Ci możliwość przez 30 dni przetestowania Systemu Call Center Online na żywym organizmie w Twoim przedsiębiorstwie. Wychodzimy z założenia, że nie kupuje się kota w worku i chcemy być pewni na 100%, że nasze oprogramowanie spełnia Twoje oczekiwania, dlatego dopiero po 30 dniach pracy na systemie decydujesz czy chcesz za niego zapłacić.
Zapomnij o lojalkach. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Zasady współpracy są jasne: Tobie zależy na funkcjonalnym, prostym w obsłudze systemie call center a nam na zadowolonych klientach i długotrwałej owocnej współpracy opartej na zaufaniu.
Wybierz, jak chcesz się z nami skontaktować.