Rejestrowanie rozmów w call center

Nagrywanie rozmów w call center

Sprawnie działający system nagrywania rozmów i kontekstowa wyszukiwarka, jest podstawą funkcjonowania każdego profesjonalnego call center. Brak nagrywania rozmów uniemożliwia wręcz proces szkolenia i monitorowania jakości pracy telemarketerów. System Call Center Online wyposażony jest w nagrywarkę, która może gromadzić dane o wszystkich przeprowadzonych rozmowach.Monitoring rozmów call center

  • Czas przechowywania nagrań uzależniony jest jedynie od dostępnego miejsca na serwerze, które jest skalowalne.
  • W każdej z kampanii można określić tagi niezbędne na potrzeby wyszukiwania rozmów. Np. pokaż tylko te nagrania, w których rozmowa zakończyła się złożeniem zamówienia przez klienta.
  • Kontekstowa wyszukiwarka nagrań umożliwia odnalezienie rozmowy po szeregu danych, np. data, nazwa kampanii, telemarketer, nr telefonu, tag.
  • Rozmowy można odsłuchać bezpośrednio z systemu, lub pobrać na dysk.
  • Oprócz pobrania pojedynczych nagrań, istnieje możliwość zbiorczego eksportu tysiąca nagrań w jednym spakowanym pliku.
  • Podczas odsłuchiwania rozmowy, manager zarządzający ma możliwość opisania jej przebiegu bezpośrednio w systemie nagrań, dzięki czemu proces szkolenia telemarketerów jest znacznie ułatwiony.