W przeważającej większości przedsiębiorstw zajmujących się handlem i usługami, telefon oraz poczta elektroniczna stanowią główne instrumenty wykorzystywane przez pracowników działu sprzedaży.
Obecnie każda firma z branży handlowej wykorzystuje w większym lub mniejszym stopniu telemarketing w swoim procesie sprzedaży. Firma nie zawsze posiada wydzieloną strukturę Call Center, a jej pracownicy nie zawsze otrzymują tytuł „telemarketera”. Niemniej jednak, ich głównym zadaniem jest pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji, korzystając głównie z telefonu i poczty elektronicznej.
Niestety, wiele tego rodzaju Call Center wciąż funkcjonuje w tradycyjny sposób, używając zwykłych telefonów stacjonarnych lub komórkowych do kontaktu z klientami. Wyniki pracy telemarketerów są gromadzone w stosach dokumentacji papierowej, arkuszach Excela, lub w najlepszym przypadku w firmowym systemie CRM.
Dlaczego tak wiele przedsiębiorstw nie wykorzystuje możliwości oferowanych przez dedykowane Systemy Call Center? Zazwyczaj wynika to z braku wiedzy i doświadczenia w korzystaniu z profesjonalnych narzędzi, które mogą usprawnić pracę telefonicznych sprzedawców.
Czy Twoja firma boryka się z tym problemem? Jesteśmy gotowi pomóc, dzieląc się naszym obszernym doświadczeniem.
Jeśli nie jesteś zadowolony z efektywności pracy swoich telefonicznych sprzedawców, serdecznie zapraszamy na konsultację. Dzięki niej:
- Dowiesz się, jak znacznie poprawić efektywność pracy telemarketerów w Twojej firmie.
- Zdasz sobie sprawę, że efekty tych zmian stają się widoczne praktycznie od razu, co sprawi, że inwestycja w nowoczesne rozwiązania Call Center Online zwróci się w ciągu 2-4 tygodni.