PROFESJONALNE STANOWISKA PRACY W CALL CENTER

Najbardziej optymalną opcją konstrukcji boksów Call Center, które łączą dobre funkcje akustyczne i estetyczne, są stanowiska tapicerowane ? przeszklone.

Dzięki takiej konstrukcji boksy Call Center:

  • są przestrzenne,
  • nie powodują wrażenia klaustrofobii,
  • mają odpowiednie parametry akustyczne.

stanowiska4

Uwaga: konstruując boksy przeszklone należy zadbać aby powierzchnia przeszklona nie była zbyt duża, ponieważ stanowiska nie będą wtedy spełniać funkcji akustycznej!

O czym jeszcze należy pamiętać?

  • Standardowo przegrody powinny sięgać powyżej głowy siedzącego telemarketera i wystawać około 30-40 cm przed obręb biurka – dzięki temu telemarketerzy nie będą się nawzajem zagłuszać.
  • Wielkość stanowisk powinna być tak dobrana, żeby telemarketer czuł się swobodnie.
  • Na stanowisku powinny się swobodnie zmieścić: monitor, klawiatura i komputer współpracujący z Systemem Call Center.
  • Systemy Call Center zazwyczaj nie wymagają podłączenia osobnego aparatu telefonicznego, więc słuchawki telemarketera są podłączone bezpośrednio do komputera.