Wykorzystanie systemu call center w fotowoltaice niesie wiele korzyści. Przekonali się o tym nasi pierwsi klienci oferujący sprzedaż paneli fotowoltaicznych. Przetestowali narzędzia i opowiedzieli nam, co w ich firmach sprawdziło się najlepiej.
Dziś przeczytasz o korzyściach występujących najczęściej. Resztę… poznasz sam, testując system contact center za darmo!
System call center w fotowoltaice podąża za leadami
Wykorzystanie systemu contact center w dziale sprzedaży zwolniło naszych klientów z podążania za leadami, zapamiętywania danych klientów i nerwowego przeglądania kalendarzy. Teraz system robi wszystko automatycznie. Gdy na stronie internetowej potencjalny klient wypełni formularz kontaktowy, dialer systemu call center momentalnie nawiązuje połączenie i przekazuje je konsultantowi. Stare kontakty są cyklicznie odświeżane, a rozmowy umówione na późniejszy termin zawsze dochodzą do skutku. W efekcie firmy tracą niewiele klientów na rzecz wcale nie małej konkurencji.
System call center w fotowoltaice organizuje dane klienta
Im większa firma, a także im obszerniejsza baza danych, tym trudniej pamiętać klientów z imienia i nazwiska. Do tego dochodzi rotacja pracowników podczas zmian i zatrudnianie nowych. Brak przypisywania klientów do opiekunów nie oznacza jednak, że dane się gubią. System contact center zbiera je w jednym miejscu i wyświetla temu konsultantowi, który odbiera połączenie. Dzwoniący nie musi opisywać sprawy od nowa i czuje się ważny, co przekłada się na przywiązanie do firmy i lojalność.
System call center w fotowoltaice to program złożony z wielu narzędzi
Może się wydawać, że systemy contact center to jedynie obszerne bazy danych. Nic bardziej mylnego. Systemy mają liczne funkcje, których firmy mogą używać, jeśli tylko widzą w nich korzyść. Wcześniej wspomnieliśmy o automacie, który podąża za leadami i wybiera numery – to dialer. Pokrewnym automatem jest IVR, dzięki któremu klient jest prowadzony przez system nagrań głosowych i może albo rozwiązać problem bez konieczności rozmawiania z konsultantem, albo trafić do właściwego konsultanta. Inne narzędzia to np. Voice SMS, skrypty rozmów, nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów, analiza efektów, generowanie raportów.
System call center w fotowoltaice działa wielokanałowo
By nadążyć za klientami, trzeba iść z duchem czasu. Jeśli oferujesz sprzedaż paneli fotowoltaicznych, na pewno doskonale o tym wiesz, w końcu jest to nowoczesne rozwiązanie energetyczne. Warto więc wyjść naprzeciw potencjalnym klientom i udostępnić im różnorodne drogi kontaktu: przez telefon, mail, live chat, a nawet social media (np. formularz na Facebooku). Zintegrowanie narzędzi do pozyskiwania leadów z systemem contact center sprawi, że również w takiej sytuacji kontakt zostanie nawiązany błyskawicznie.
Interesuje Cię poznanie innych zalet wykorzystania systemu call center w fotowoltaice? I słusznie! Skontaktuj się z nami i wypróbuj nasz system contact center. Opowiedz, z jakich narzędzi korzystasz i jakich efektów oczekujesz, a chętnie doradzimy Ci, co wybrać.