Konfiguracja systemu call center
Kiedy planujesz wdrożenie nowych strategii oraz działania telemarketingowe w swojej firmie, nigdy nie masz 100% pewności jakich efektów możesz się spodziewać. Trudności, z jakimi się spotkasz, będą dotyczyły obszarów takich, jak:
- dodzwanialność do Twojej bazy danych;
- efektywność kampanii, czyli procent zainteresowania rozmówców Twoją ofertą/produktem/usługą.
Kiedy poznasz szacunkowe dane dotyczące dodzwanialności i efektywności, będziesz w stanie ocenić opłacalność przyszłych działań telemarketingowych.
Jednym słowem dowiesz się, czy Twoja praca przyniesie konkretny zysk.
JAK TO ZROBIĆ?
Wykorzystując System Call Center w chmurze, możesz w każdym momencie przeprowadzić kampanię pilotażową, która rozwieje Twoje wątpliwości i odpowie na pytania dotyczące efektywności działań Twojego Call Center.
Dzięki zastosowaniu formuły Wsparcie na starcie pierwszy miesiąc użytkowania systemu call center dostajesz za darmo. Dysponując jedynie bazą potencjalnych klientów (np. w Excelu), wystarczy wgrać ją do systemu call center, określić scenariusz rozmowy i rozpocząć dzwonienie.
CO ZYSKASZ W TEN SPOSÓB?
Zastosowanie w kampanii pilotażowej Systemu Call Center pozwoli na nagrywanie prowadzonych rozmów, co będzie niezwykle przydatne w opracowaniu optymalnego scenariusza kampanii telemarketingowej. Dodatkowo, prowadząc rozmowy najbardziej efektywny sposób, automatycznie otrzymasz solidną porcję danych statystycznych, pozwalających na dokładną analizę informacji niezbędnych do przygotowania biznesplanu całego przedsięwzięcia.
Chcesz przetestować bezpłatnie możliwości Systemu Call Center ? skontaktuj się z nami.