IVR czyli interaktywny system zapowiedzi głosowych, które słyszy każdy klient dzwoniący do firmy, to nieodzowny element każdej infolinii. Funkcjonalność IVR to nie tylko automatyczne powitanie klienta przed połączeniem do konsultanta, to również zaawansowany system teleinformatyczny, który pozwala na automatyczną obsługę klienta w 100% i obniża koszty o 30%.
System Call Center Nexus wyposażony jest w moduł IVR, który posiada szereg możliwości np.:
- Możliwość określenia różnych form powitania w zależności od pory dnia;
- Funkcjonalność przekierowań na telefony komórkowe;
- Automatyczna obsługa klienta poza godzinami pracy firmy;
- Automatyczne rozpoznawanie numeru telefonu, tak aby telemarketer po odebraniu połączenia wiedział z kim rozmawia i znał historię wcześniejszych kontaktów klienta z firmą;
- Przekazywanie klientowi automatycznej informacji np. o statusie zamówienia;
- Przekierowania do działów w firmie automatycznie po rozpoznaniu klienta, lub na podstawie wybierania tonowego;
- Kolejkowanie ruchu przychodzącego;
- Obsługę numeracji 800, 801 lub premium rate;
- Inne, o których możemy opowiedzieć podczas spotkania.
Zastosowanie systemu IVR automatyzującego obsługę ruchu przychodzącego znacząco zmniejszy Twoje wydatki na obsługę infolinii.
Sprawdź czy potrzebujesz obniżyć koszty telemarketingu i skontaktuj się z nami.