Kampanie telemarketingowe i dialery

Możliwości oprogramowania call center

Praca telemarketera w call center nieodzownie kojarzy się z realizacją rozmów telefonicznych w kampaniach telemarketingowych, które wykorzystuję mechanizmy dialerów. Zastosowanie w telefonicznej obsłudze klienta i w telefonicznej sprzedaży profesjonalnego rozwiązania, jakim jest System Call Center Online, znacznie usprawnia

kampanie telemarketingowe

pracę całego przedsiębiorstwa.

  • Akcje telemarketingowe zamknięte są w schemat kampanii, posiadającej: bazę klientów, scenariusz rozmowy i dialer. Dzięki takiej organizacji pracy, jest ona uporządkowana i bardzo wydajna.
  • Zastosowanie różnych dialerów pozwala dostosować tryb wybierania połączeń do wymagań każdej akcji telemarketingowej.
  • Dialer Manual pozwala na sprawną obsługę kampanii, w których telemarketer musi się indywidulanie przygotować do każdej rozmowy, natomiast Power Dialer pozwala na maksymalnie efektywną obsługę kampanii, w których rozmowy telemarketerów maja powtarzalny schemat np. telefoniczna sprzedaż, windykacja, umawianie spotkań itp.
  • Import danych klientów do poszczególnych kampanii odbywa się za pomocą plików Excela, dzięki temu wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera aby administrować systemem call center.
  • Dane można importować również za pomocą API, co pozwala na pełną integracje z oprogramowaniem już działającym w firmie.
  • Kontakty można przydzielać telemarketerom losowo lub wskazując, który telemarketer ma obsłużyć który kontakt, co pozwala na indywidualizację obsługi poszczególnych klientów.
  • Telemarketerzy mogą pracować na wielu kampaniach jednocześnie, dzięki czemu ich czas pracy jest wykorzystywany najbardziej optymalnie.
  • Kampanie mogą realizować ruch wychodzący jak i przychodzący, co umożliwia wdrożenie w firmie efektywnie działającej infolinii.

Dzięki ofercie „Wsparcie na starcie” masz 30 dni aby bezpłatnie przetestować wszystkie funkcjonalności Call Center Online.