Możliwości oprogramowania call center
Praca telemarketera w call center nieodzownie kojarzy się z realizacją rozmów telefonicznych w kampaniach telemarketingowych, które wykorzystuję mechanizmy dialerów. Zastosowanie w telefonicznej obsłudze klienta i w telefonicznej sprzedaży profesjonalnego rozwiązania, jakim jest System Call Center Online, znacznie usprawnia
pracę całego przedsiębiorstwa.
- Akcje telemarketingowe zamknięte są w schemat kampanii, posiadającej: bazę klientów, scenariusz rozmowy i dialer. Dzięki takiej organizacji pracy, jest ona uporządkowana i bardzo wydajna.
- Zastosowanie różnych dialerów pozwala dostosować tryb wybierania połączeń do wymagań każdej akcji telemarketingowej.
- Dialer Manual pozwala na sprawną obsługę kampanii, w których telemarketer musi się indywidulanie przygotować do każdej rozmowy, natomiast Power Dialer pozwala na maksymalnie efektywną obsługę kampanii, w których rozmowy telemarketerów maja powtarzalny schemat np. telefoniczna sprzedaż, windykacja, umawianie spotkań itp.
- Import danych klientów do poszczególnych kampanii odbywa się za pomocą plików Excela, dzięki temu wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera aby administrować systemem call center.
- Dane można importować również za pomocą API, co pozwala na pełną integracje z oprogramowaniem już działającym w firmie.
- Kontakty można przydzielać telemarketerom losowo lub wskazując, który telemarketer ma obsłużyć który kontakt, co pozwala na indywidualizację obsługi poszczególnych klientów.
- Telemarketerzy mogą pracować na wielu kampaniach jednocześnie, dzięki czemu ich czas pracy jest wykorzystywany najbardziej optymalnie.
- Kampanie mogą realizować ruch wychodzący jak i przychodzący, co umożliwia wdrożenie w firmie efektywnie działającej infolinii.
Dzięki ofercie „Wsparcie na starcie” masz 30 dni aby bezpłatnie przetestować wszystkie funkcjonalności Call Center Online.