Kampanie SMS – wysyłaj i odbieraj wiadomości w systemie Call Center Online

Kobieta ze smartfonem

W aplikacji Call Center Online pojawiła się nowa funkcjonalność, pozwalająca na zarządzanie dwukierunkową komunikacją SMS-ową.

Oznacza to, że od teraz zarówno wiadomości SMS wysyłane do klientów jak i ich odpowiedzi będą prezentowane w systemie w jednym miejscu. Nowy kanał komunikacji w systemie call center może usprawnić wiele procesów obsługowych w niemal każdej branży.

Zakładanie kampanii SMS w systemie call center

W celu założenia kampanii SMS należy przede wszystkim wybrać operatora (dostawcę usług SMS). Może to być:

  • SMSAPI,
  • SMSPlanet,
  • SerwerSMS.

Po założeniu konta u wybranego operatora i przygotowaniu parametrów integracyjnych należy w zalogować się do systemu Call Center Online i w Panel Administratora > ustawienia > integracje. Tam po wybraniu z listy odpowiedniego dostawcy usług należy dokończyć proces integracji.

Na skutek sukcesu integracji aplikacja automatycznie założy nową kampanię w systemie Call Center Online (kampania SMS).

W Panel Administratora > kampania > kampania SMS > ustawienia należy przyznać wybranym Konsultantom dostęp do kampanii SMS.

Możliwe zastosowania kampanii SMS

Kampanie SMS-owe usprawniają procesy wymagające potwierdzenia bądź innego rodzaju zwrotną informację ze strony klienta.

Do przykładowych zastosowań kanału SMS w systemie Call Center Online należą między innymi:

  • potwierdzanie wizyt przez pacjentów w przychodniach,
  • przesyłanie danych teleadresowych,
  • potwierdzanie spotkań handlowych,
  • zbieranie opinii klienta.

Masz pytania?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w konfiguracji nowej funkcjonalności. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i skontaktuj się z nami!