Call Center to trzy podstawowe składniki: ludzie, pomieszczenia i system call center.
O efektywnej rekrutacji telemarketerów napisaliśmy już kilka artykułów.
Jeśli chodzi o sprawdzony System Call Center, to na pewno już wiesz, że Nexus Call Center jest optymalnym rozwiązaniem.
W temacie fachowo rozplanowanych pomieszczeń Call Center poniżej przedstawiamy kilka wskazówek na podstawie naszych doświadczeń. Oto przykładowy rozkład stanowisk:
Najbardziej optymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej osiągniemy rozmieszczając boksy Call Center w rzędach i pod ścianami – dlatego najlepszymi pomieszczeniami na Call Center są pomieszczenia o równomiernym rozkładzie zbliżonym do prostokąta lub kwadratu.
Pamiętaj jednak, że Call Center to nie tylko stanowiska telemarketerów! Planując powierzchnię biurową należy przewidzieć również:
- miejsce dla managera Call Center,
- pomieszczenie socjalne, gdzie będzie można odpocząć w czasie przerwy i zjeść drugie śniadanie,
- salkę szkoleniową,
- odpowiednią ilość toalet.