Oprogramowanie call center IVR
Podstawą zarządzania ruchem przychodzącym w call center, jest sprawnie działający system IVR. Jest to interaktywny system zapowiedzi głosowych, które słyszy każdy klient dzwoniący do firmy. Z czystym sumieniem możemy się pochwalić że wykorzystując System Call Center Online, z ruchem przychodzącym możemy zrobić wszystko co tylko wymyślisz:
- Moduł IVR umożliwia np. określenia różnych form powitania w zależności od pory dnia lub zebranie informacji o klientach dzwoniących poza godzinami pracy przedsiębiorstwa.
- W przypadku większej ilości dzwoniących klientów niż telemarketerów odbierających połączenia, system IVR umożliwia kolejkowanie ruchu przychodzącego i przekazywanie klientom określonych komunikatów podczas oczekiwania na połączenie
- Dzięki funkcjonalności IVR zintegrowanej z CRMem, telemarketer po odebraniu połączenia wie z kim rozmawia i zna historię wcześniejszych kontaktów klienta z firmą.
- System można integrować z zewnętrznymi bazami danych, co pozwoli np. na przekazywanie klientowi automatycznej informacji np. o statusie jego zamówienia, bez potrzeby rozmowy z konsultantem
- System możesz zastosować nie tylko na potrzeby infolinii ale również jako rozwiązanie funkcjonujące w całej firmie. Możesz np. skonfigurować przekierowania do różnych działów w firmie automatycznie po rozpoznaniu klienta, lub na podstawie wybierania tonowego;
- System IVR współpracuje z numeracją 800, 801 lub premium rate i umożliwia optymalizację rozliczanie kosztów połączeń klienta z firmą.
Zastosowanie systemu IVR automatyzującego obsługę ruchu przychodzącego znacząco zmniejszy Twoje wydatki na obsługę infolinii i usprawni kontakt klienta z firmą.