Bezpłatny system call center
Czy można za darmo wykorzystywać oprogramowanie call center?
Jeszcze kilka lat temu systemy call center i oprogramowanie do telemarketingu było dla większości firm kompletnie niedostępne. Po pierwsze zakup systemu call center wiązał się z ogromnym wydatkiem rzędu dziesiątek-setek tysięcy dolarów, po drugie jego obsługa wymagała przeszkolonego oddziału specjalistów IT. Profesjonalnym oprogramowaniem telemarketingowym mogły się pochwalić tylko firmy o statusie korporacji, dysponujące dużym budżetem na utrzymanie zaawansowanych rozwiązań informatycznych call center.
Świat telekomunikacji się na szczęście zmienia i wraz z rozwojem technologii informatycznych, internetu i usług przesyłu głosu za pośrednictwem sieci, systemy call center możesz mieć dzisiaj praktycznie za darmo. Nawet jeśli zatrudniasz w firmie tylko jedną osobę, której rolą jest utrzymywanie telefonicznej i mailowej komunikacji z klientami, możesz śmiało korzystać z udogodnień jakie dają profesjonalne systemy contact center – jest to po prostu opłacalne.
Obecnie budowa i rozwój działu telemarketingu wymaga większych nakładów finansowych jedynie związanych z zatrudnieniem i przygotowaniem do pracy profesjonalnie przeszkolonych telemarketerów, a System Call Center przez pierwszy miesiąc udostępniamy naszym klientom kompletnie za darmo. Co więcej, wraz z uruchomieniem oprogramowania call center zyskujesz nasze doradztwo i fachową pomoc w procesie rozwoju telemarketingu w Twojej firmie – zajmujemy się tym już kilkanaście lat.
Z doświadczenia wiemy, że wdrożenie nowoczesnych systemów contact center zwiększa co najmniej dwukrotnie efektywność pracy firmowego telemarketingu praktycznie od dnia wdrożenia, dlatego śmiało możemy stwierdzić, że nakłady poniesione na zakup oprogramowania zwrócą się jeszcze zanim zaczniesz je ponosić!
Korzyści wynikające z darmowego użytkowania oprogramowania przez pierwszy miesiąc, pozwolą Twojemu Call Center na łatwiejszy start i szybszy zwrot inwestycji.
Skorzystaj z oferty Wsparcie na starcie i zacznij zarabiać na systemie call center.