CRM w systemie call center

CRM dla call center

W XXI wieku każde nowoczesne przedsiębiorstwo potrzebuje efektywnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientem. CRM w systemie Call Center Online  jest odpowiedzią na te właśnie potrzeby.CRM Call Center

  • CRM w Systemie CallCenterOnline umożliwia opisywanie klientów dowolnym zestawem cech, dzięki czemu system sam dostosowuje się do struktury danych jakie chcesz w nim gromadzić.
  • Moduł CRM umożliwia budowanie trwałych relacji z klientem oraz kontrolowanie ciągłości kontaktów niezależnie od kierunku i rodzaju kampanii telemarketingowych.
  • Moduł udostępnia zestaw narzędzi pozwalających na oraz prowadzenie szybkich kampanii marketingowych, tworzonych w oparciu o zdefiniowane cechy klienta. Np. utwórz kampanię sprzedażową do klientów, którym w tym miesiącu kończy się umowa lojalnościowa.
  • Scenariusze rozmów, którymi posługują się telemarketerzy, mogą zawierać zarówno dane o klientach pobrane z CRMa jak i dane dostępne tylko z poziomu kampanii, dzięki temu system można dostosować do każdego rodzaju kampanii telemarketingowej.
  • Dane o klientach uzupełniane podczas prowadzenia rozmów mogą być w określonej konfiguracji zwracane do modułu CRM, co pozwala na budowanie dowolnych akcji telemarketingowych plastycznie powiązanych z główną bazą klientów firmy.
  • Dane o klientach można wymieniać również za pomocą API, co pozwala na pełną integrację z oprogramowaniem już działającym w firmie.

Sprawdź jakie możliwości daje CRM w Call Center Online. Wypróbuj przez 30 dni za darmo