System Call Center Online jest elastycznym narzędziem pracy telemarketerów, który umożliwia zarówno pracę zdalna jak i stacjonarną w trybie home office lub strukturze rozproszonej, pozwalającej na pracę wieloosobowego zespołu jednocześnie z różnych miejsc.
Aby telemarketer mógł rozpocząć pracę z Systemem Call Center Nexus, potrzebne są następujące elementy:
- Aktywne łącze internetowe.
- Komputer podłączony do Internetu.
- Słuchawki z mikrofonem.
- Spokojne i ciche miejsce, w którym możliwe jest prowadzenie rozmów.
Wymagana przepustowość łącza internetowego wynosi około 500 Kb/s na jednego pracującego telemarketera, co oznacza, na przykład, 2,5 Mb/s dla 5 telemarketerów w jednej lokalizacji. Wymagana przepustowość dotyczy zarówno przesyłania (upload) jak i pobierania (download) danych i musi spełniać minimalne wymagania.
Komputer telemarketera powinien sprawnie działać z przeglądarką internetową (najlepiej aktualna wersja Mozilla FireFox i Google Chrome). Jeśli komputer sprawnie działa z przeglądarką jest to zazwyczaj wystarczający test, ponieważ System Call Center Online jest aplikacją przeglądarkową i nie ma swoich specyficznych wymagań sprzętowych.
Komputer powinien oczywiście mieć kartę dźwiękową, co w obecnych czasach jest standardem, ale mimo wszystko warto o tym wspomnieć, ponieważ do pracy telemarketera potrzebne są słuchawki z mikrofonem. Słuchawki powinny być lekkie i komfortowe, najlepiej stosować dedykowane rozwiązania dla telemarketerów, co przyczynia się do wygody pracy.
I to wszystko. Twoje stanowisko pracy może znajdować się w dowolnym miejscu na świecie.