Do rozpoczęcia realizacji pierwszej kampanii telefonicznej w ruchu wychodzącym, wystarczy zalogować się do systemu na uprawnieniach administratora i utworzyć kampanię telefoniczną, korzystając z prostej bazy danych w Excelu z numerami telefonów.
Po zaimportowaniu pliku i określeniu danych, jakie telemarketer ma zebrać od rozmówcy, administrator nadaje uprawnienia w Systemie Call Center, wskazując telemarketerów z dostępem do kampanii lub do poszczególnych rekordów.
To w zasadzie koniec pracy związanej z budową kampanii – proste, prawda?
Jeśli telemarketer ma postępować zgodnie ze scenariuszem, można wykorzystać narzędzie Skrypter, aby zbudować kompletny skrypt rozmowy. W ten sposób można określić, co telemarketer ma powiedzieć i w jakim formacie zgromadzić dane. Do każdego pytania można zbudować np. listę wyboru, przygotować odpowiedzi na obiekcje klientów, określić treść i parametry wysyłanych maili czy SMS-ów.
Cały proces budowy skryptu rozmowy jest intuicyjny i przypomina układanie klocków. Zarówno bazę danych jak i scenariusz rozmów możesz w dowolnym momencie modyfikować.