To niezwykle proste, ponieważ Nexus Call Center jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze, dlatego konfiguracja stanowiska pracy zajmuje najwyżej 4-5 minut.
KROK 1 – konfiguracja stacji roboczej (komputera telemarketera), czyli:
- zainstalowanie i konfiguracja softphona ? operacja jednorazowa, która zajmuje nie więcej jak 2 minuty;
- zabezpieczenie łącza internetowego za pomocą VPN ? czynność wykonywana raz, trwa około 2 minuty;
- otwarcie przeglądarki internetowej, wpisanie dedykowanego adresu i zalogowanie się indywidualnym loginem i hasłem.
KROK 2 – po założeniu na głowę słuchawek z mikrofonem telemarketer uruchamia przygotowane kampanie telefoniczne.
W zależności od trybu pracy kampanii pracownik zaczyna rozmawiać z klientami w kampanii wychodzącej lub odbiera połączenia w kampaniach przychodzących. Jeśli telemarketer ma uruchomione zarówno kampanie przychodzące jak i wychodzące, rozmowy między nimi mogą się przeplatać.