JAK ZBUDOWAĆ WŁASNE CALL CENTER?

Portrait of a friendly customer support representative being ready to help

Call Center to trzy podstawowe składniki: ludzie, pomieszczenia i system call center.

O efektywnej rekrutacji telemarketerów napisaliśmy już kilka artykułów.

Jeśli chodzi o sprawdzony System Call Center, to na pewno już wiesz, że Nexus Call Center jest optymalnym rozwiązaniem.

W temacie fachowo rozplanowanych pomieszczeń Call Center poniżej przedstawiamy kilka wskazówek na podstawie naszych doświadczeń. Oto przykładowy rozkład stanowisk:

call center

Najbardziej optymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej osiągniemy rozmieszczając boksy Call Center w rzędach i pod ścianami – dlatego najlepszymi pomieszczeniami na Call Center są pomieszczenia o równomiernym rozkładzie zbliżonym do prostokąta lub kwadratu.

Pamiętaj jednak, że Call Center to nie tylko stanowiska telemarketerów! Planując powierzchnię biurową należy przewidzieć również:

  • miejsce dla managera Call Center,
  • pomieszczenie socjalne, gdzie będzie można odpocząć w czasie przerwy i zjeść drugie śniadanie,
  • salkę szkoleniową,
  • odpowiednią ilość toalet.