Najbardziej optymalną opcją konstrukcji boksów Call Center, które łączą dobre funkcje akustyczne i estetyczne, są stanowiska tapicerowane ? przeszklone.
Dzięki takiej konstrukcji boksy Call Center:
- są przestrzenne,
- nie powodują wrażenia klaustrofobii,
- mają odpowiednie parametry akustyczne.
Uwaga: konstruując boksy przeszklone należy zadbać aby powierzchnia przeszklona nie była zbyt duża, ponieważ stanowiska nie będą wtedy spełniać funkcji akustycznej!
O czym jeszcze należy pamiętać?
- Standardowo przegrody powinny sięgać powyżej głowy siedzącego telemarketera i wystawać około 30-40 cm przed obręb biurka – dzięki temu telemarketerzy nie będą się nawzajem zagłuszać.
- Wielkość stanowisk powinna być tak dobrana, żeby telemarketer czuł się swobodnie.
- Na stanowisku powinny się swobodnie zmieścić: monitor, klawiatura i komputer współpracujący z Systemem Call Center.
- Systemy Call Center zazwyczaj nie wymagają podłączenia osobnego aparatu telefonicznego, więc słuchawki telemarketera są podłączone bezpośrednio do komputera.