Praca zdalna staje się coraz bardziej popularna dzięki rozwojowi internetu i narzędzi komunikacyjnych. Systemy call center w chmurze umożliwiają zdalne zatrudnianie pracowników. Oto, jak zorganizować stanowisko pracy w domu z wykorzystaniem Systemu Call Center Online.
System Call Center Online
To aplikacja internetowa oparta na filozofii CRM, łącząca funkcje centrali telefonicznej z pełną kontrolą procesu obsługi klienta przez managera. Aby rozpocząć pracę, potrzebny jest komputer, słuchawki, stabilne łącze internetowe i spokojne miejsce do pracy.
Wymagania Sprzętowe
Do pracy wystarczy komputer z przeglądarką internetową, np. Mozilla Firefox lub Chrome. Minimalne wymagania to procesor z dwoma rdzeniami i 2 GB RAM. Najlepsze efekty osiąga się z lekkimi, wygodnymi słuchawkami ze złączem USB, np. marki Plantronics.
Wymagania Internetowe
Minimalne wymagania to łącze internetowe o prędkości 300 Kb/s dla jednego konsultanta. Ważna jest stabilność transmisji, dlatego najlepiej korzystać z internetu kablowego. Internet radiowy lub komórkowy może nie zapewniać wystarczającej stabilności. W razie problemów ze stabilnością, pomoc można uzyskać od wsparcia technicznego.
Organizacja Stanowiska Pracy
Stanowisko pracy powinno być w spokojnym, cichym miejscu, najlepiej w oddzielnym pomieszczeniu. Warto zorganizować harmonogram pracy tak, aby inni domownicy nie przeszkadzali. Ważne jest wygodne krzesło biurowe, a także, jeśli pracujemy na laptopie, zewnętrzny monitor i klawiatura, aby poprawić ergonomię pracy.
Jeśli masz pytania dotyczące organizacji domowego biura, zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.