Od września 2021 roku Call Center Online, we współpracy z Talkie.ai, wprowadziło inteligentne voiceboty do swoich systemów zapowiedzi głosowych IVR i automatycznych kampanii wychodzących. Nowe voiceboty mogą odpowiadać na pytania dotyczące różnych branż, kontaktować się z klientami, przekazywać informacje oraz reagować na pytania zwrotne.
Voiceboty są idealne do obsługi rutynowych, powtarzających się połączeń, które można przewidzieć i zapisać. Dzięki określonemu schematowi działania, robotyczny telemarketer może udzielać poprawnych odpowiedzi na większość zgłoszeń, np. na firmowej infolinii.
Voiceboty pracują 24/7, bez względu na dzień tygodnia czy święta, nie potrzebują przerw i są zawsze punktualne. Dzięki nim można zaoszczędzić czas i pieniądze – boty zajmują się prostymi problemami, a agenci mogą skupić się na bardziej skomplikowanych zadaniach.
Talkie.ai umożliwia tworzenie voicebotów bez kodowania, z prostym interfejsem do budowania i modyfikacji botów. Można wybrać głos bota, dodać gotowe konwersacje, ustawić opcje językowe oraz procesy rozpoznawania intencji klienta. W przypadku bardziej zaawansowanej konfiguracji, dostępne jest wsparcie klienta.
System posiada również narzędzia szkoleniowe, umożliwiające testowanie bota i poprawę jego jakości dzięki obszernym bibliotekom danych szkoleniowych.