W aplikacji Call Center Online pojawiła się nowa funkcjonalność, pozwalająca na zarządzanie dwukierunkową komunikacją SMS-ową.
Oznacza to, że od teraz zarówno wiadomości SMS wysyłane do klientów jak i ich odpowiedzi będą prezentowane w systemie w jednym miejscu. Nowy kanał komunikacji w systemie call center może usprawnić wiele procesów obsługowych w niemal każdej branży.
Zakładanie kampanii SMS w systemie call center
W celu założenia kampanii SMS należy przede wszystkim wybrać operatora (dostawcę usług SMS). Może to być:
- SMSAPI,
- SMSPlanet,
- SerwerSMS.
Po założeniu konta u wybranego operatora i przygotowaniu parametrów integracyjnych należy w zalogować się do systemu Call Center Online i w Panel Administratora > ustawienia > integracje. Tam po wybraniu z listy odpowiedniego dostawcy usług należy dokończyć proces integracji.
Na skutek sukcesu integracji aplikacja automatycznie założy nową kampanię w systemie Call Center Online (kampania SMS).
W Panel Administratora > kampania > kampania SMS > ustawienia należy przyznać wybranym Konsultantom dostęp do kampanii SMS.
Możliwe zastosowania kampanii SMS
Kampanie SMS-owe usprawniają procesy wymagające potwierdzenia bądź innego rodzaju zwrotną informację ze strony klienta.
Do przykładowych zastosowań kanału SMS w systemie Call Center Online należą między innymi:
- potwierdzanie wizyt przez pacjentów w przychodniach,
- przesyłanie danych teleadresowych,
- potwierdzanie spotkań handlowych,
- zbieranie opinii klienta.
Masz pytania?
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w konfiguracji nowej funkcjonalności. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i skontaktuj się z nami!