Efektywność pracy telemarketerów
W wielu przedsiębiorstwach, mimo powszechnej dostępność oprogramowania call center w chmurze, nadal telemarketing ogranicza się do telefonu komórkowego i Excela z listą klientów do obdzwonienia. Często taka organizacja pracy wynika ze zwykłego braku świadomości istnienia profesjonalnych i prostych w obsłudze narzędzi telemarketingowych – rozumiemy to i właśnie dlatego piszemy tego typu artykuły – czasami jednak wyposażenie telemarketera w smartfona i Excela wynika z błędnie interpretowanej próby oszczędności. W takiej sytuacji zaskakującym jest fakt, że koszt zakup dobrego smartfona, z nawiązką pokryłby koszt nawet kilku lat abonamentu za system call center. Różnica jest taka, że system call center sprawia, że pracownik pracuje dwa razy wydajniej niż na zwykłym telefonie i zamiast smartfona w ręce, ma słuchawki na uszach.
Oprogramowanie Call Center w pierwszej kolejności usprawnia pracę telemarketerów i podnosi efektywność ich pracy.
Jeśli przyrównamy telemarketera do kierowcy rajdowego, wiemy że musimy go wyposażyć w dobry szybki pojazd, z bakiem pełnym paliwa, z możliwością mierzenia czasów okrążeń i doskonalenia techniki jazdy. Jazda Golfem czy Passatem, z pustym bakiem i po dziurach raczej nie uczyni z naszego telemarketera kierowcy rajdowego. Wraz ze wzrostem ilości prowadzonych rozmów, telefon komórkowy i lista klientów w Excelu przestają po prostu spełniać swoje zadania. Pojawia się coraz więcej zagadnień i sytuacji, które wymykają się z pod kontroli pracowników. Standardem stają się nieodebrane telefony od klientów i umówione ponowne kontakty, które zostały zapomniane lub nikt nie miał czasu ich wykonać. Frustracja zarówno pracowników jak i klientów rośnie.
Oprogramowanie call center dla telemarketerów, ma za zadanie zadbać o wysoką efektywność pracy osób, których głównym zadaniem jest telefoniczna sprzedaż i telefoniczna obsługa klienta. W telemarketingu, zdecydowana większość kosztów, to koszt wynagrodzenia pracowników. dlatego oprogramowanie call center ma za zadanie optymalizację pracy i ułatwienie, w jak największym stopniu, wykonywania zadań przez pracowników. W większości przypadków, oprogramowanie call center poprawia co najmniej dwu-krotnie efektywność pracy działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.
Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o wdrożeniu nowego oprogramowania wiąże się z obawą o długotrwały proces i koszty z tym związane, dlatego rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem call center uprościliśmy do minimum. Uruchomienie systemu następuje w ciągu kilku minut od zamówienie, następnie ekspert pomaga Ci w konfiguracji podstawowych paramentów, dzięki czemu rozpoczęcie pracy na Systemie Call Center jest niezmiernie proste i szybkie. Po uruchomieniu oprogramowania call center, pierwszy miesiąc w ramach oferty Wsparcie na starcie jest bezpłatny.
A tutaj dowiesz się od czego najlepiej zacząć