Oprogramowanie call center
W większości firm produkcyjnych lub usługowych, telemarketing jest jednym z kanałów sprzedaży i obsługi klienta, natomiast główną działalnością firmy jest produkcja i świadczenie różnego rodzaju usług.
Wraz ze wzrostem sprzedaży i rozwojem firmy pojawia się z czasem potrzeba profesjonalizacji firmowego call center. Telefon komórkowy na biurku konsultanta i lista klientów w Excelu przestają spełniać swoje zadania. Pojawia się coraz więcej zagadnień i sytuacji, które wymykają się z pod kontroli pracowników jak i managera odpowiedzialnego za organizację telefonicznej sprzedaży. Standardem stają się nieodebrane telefony od klientów i umówione kontakty, które nikt nie miał czasu wykonać.
Frustracja zarówno pracowników jak i klientów rośnie. To już ostatni moment aby zainwestować w profesjonalny System Call Center. Jeśli jednak na sytuację ogólnego chaosu w dziele telemarketingu nałoży się dodatkowo wieloetapowy, wielotygodniowy proces wdrożenia skomplikowanego oprogramowania, efektem będzie jedynie jeszcze większy chaos i frustracja.
Podstawową cechą oprogramowania wspierającego pracę firmowego telemarketingu powinna być prostota jego obsługi.
Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego System Call Center Online jest budowany z myślą o telemarketerach i managerach, tak aby maksymalnie uprościć ich obowiazki już od pierwszego dnia pracy z oprogramowaniem.
Uruchomienie systemu następuje w ciągu kilku minut od zamówienie, następnie ekspert pomaga Ci w konfiguracji podstawowych paramentów (numeracja, scenariusze pierwszych kampanii rozmów, ustalenie zasad ruchu przychodzącego, konfigurację kampanii e-mail i SMS itp.) dzięki temu rozpoczęcie pracy na Systemie Call Center jest niezmiernie proste i szybkie.
O ile wejście na poziom eksperta w administrowaniu systemem call center zazwyczaj następuje po kilku dniach praktyki, o tyle wdrożenie telemarketera do pracy z wykorzystaniem scenariuszy rozmów zajmuje z zegarkiem w ręki nie więcej jak 7,5 minuty.
Po uruchomieniu oprogramowania call center, pierwszy miesiąc w ramach oferty Wsparcie na starcie jest bezpłatny. Czas ten możesz wykorzystać na spokojne dostosowanie systemu do wszystkich procesów obsługi klienta w Twojej firmie lub na produkcyjną pracę telemarketerów już od pierwszego dnia wdrożenia.