System call center to CTI
Podstawą funkcjonowania systemów call center jest centrala telefoniczna udostępniająca funkcjonalność CTI (Compueter Teephony Integration). Dzięki zastosowaniu CTI jak i udostępnieniu oprogramowania call center w chmurze, telemarketerowi wystarczy komputer i już może wykonywać swoją pracę z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Centrala telefoniczna CallCenterOnline to kompleksowe rozwiązanie dla każdego telemarketingu:
- Pozwala na wykonywanie rozmów bezpośrednio z komputera telemarketera.
- Minimalne wymagania dla komputerów telemarketerów. Wystarczy podstawowa konfiguracja komputera, która poprawnie współpracuje z przeglądarką internetową np. Mozilla Firefox.
- Rozmowy można wykonywać również za pomocą standardowych telefonów VoIP lub softphonów zainstalowanych w smartfonach.
- Centrala współpracuje z dowolnym operatorem telekomunikacyjnym.
- Istnieje możliwość wybrania własnego operatora i technologii realizacji połączeń VoIP, GSM, PSTN, ISDN.
- Istnieje możliwość zastosowania jednocześnie wielu rozwiązań telekomunikacyjnych (wielu operatorów, wielu technologii) co zwiększa bezpieczeństwo prowadzenia firmy.
- Centralę systemu call center, można wykorzystać jednocześnie jako centralę telefoniczną w całym przedsiębiorstwie.
- Obsługa ruchu przychodzącego może być poprzedzona dowolnymi zapowiedziami IVR i w zależności od potrzeby przekierowywana do wskazanego pracownika (grupy pracowników) lub na zewnętrzne telefony np. komórki.
- Centralę systemu można integrować z centralami już funkcjonującymi w firmie, dzięki czemu zachowana zostaje pierwotna struktura telekomunikacyjna w przedsiębiorstwie.
Od nas dostajesz wszystkie składniki systemu call center w jednym produkcie.