W branży Call Center istnieje wyjątkowy rodzaj kampanii telemarketingowych, a mianowicie telemarketing farmaceutyczny – skierowany do aptek. Ten rodzaj kontaktów z klientami wykorzystują zazwyczaj producenci leków i suplementów oraz hurtownie farmaceutyczne, wspomagając w ten sposób apteki i polepszając efektywność procesu telefonicznego składania zamówień.
W większości przypadków telemarketerzy dzwonią do aptek, tradycyjnie wybierając numery na telefonie stacjonarnym lub za pomocą aplikacji telefonicznej, a następnie po zakończeniu rozmowy wprowadzając zamówienie danej apteki w dedykowanej platformie CRM lub platformie farmaceutycznej. Praca zorganizowana w ten sposób jest zazwyczaj mało efektywna, ponieważ telemarketer jest w stanie przyjąć zaledwie kilka do kilkunastu zamówień dziennie, zaś umówione rozmowy często są zapominane lub pomijane. Dodatkowo w tym trybie dzwonienia telemarketer działa jednocześnie na kilku aplikacjach, co ma dodatkowo negatywny wpływ na efektywność jego pracy.
JAK POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEMARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO?
Przede wszystkim warto zatrudnić do pracy System Call Center zintegrowany z platformą sprzedaży leków.
Dzięki tego rodzaju nowoczesnej integracji:
- telemarketer pracuje na 1 aplikacji, która jednocześnie jest Systemem Call Center i platformą farmaceutyczną, przez którą można składać zamówienia dla aptek;
- żaden kontakt nie zostaje zapomniany lub pominięty, co pozwala na zachowanie profesjonalnej ciągłości współpracy z aptekami i polepsza wizerunek firmy;
- znacząco wzrasta efektywność pracy całego Call Center, co przekłada się na zwiększenie ilości przyjmowanych zamówień.
Dysponujemy gotowymi, sprawdzonymi rozwiązaniami dedykowanymi dla telemarketingu aptecznego. Skontaktuj się z nami!