Firma

Firma


TMSolution jest firmą skupiającą swoje działania w obszarze wsparcia i informatyzacji procesów biznesowych Call Center. Zajmujemy się budową systemów Call Center, wspierających procesy dotyczących sprzedaży i obsługi klienta, jak i szkoleniami Telemarketerów. W naszej ofercie znajdują się usługi kompleksowej budowy telemarketingu w firmie, oraz precyzyjne operacje wspomagające i naprawcze, skupiające się na procesach zachodzących w przestrzeni funkcjonowania Call Center.

Czym się zajmujemy?


Zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnego oprogramowania z rodziny Nexus: Nexus – System Call Center, Nexus – Call Center Skrypter, Nexus – Call Center Pbx, Nexus – Call Center Wallboard, usprawniających pracę grupową w obszarze biznesu. Narzędzia przeznaczone są do wsparcia małego, średniego i dużego biznesu, spełniając wymogi stawiane w instytucjach każdej wielkości. Nasz System Call Center jest prosty w użytkowaniu i doskonale się skaluje.

Specjalizujemy się w przekazywaniu wiedzy na temat mechanizmów rządzących kontaktem telefonicznym, przygotowując i wspierając pracowników, konsultantów oraz kadrę managerską do zmierzenia się z wyzwaniami w dziedzinie telemarketingu. Wykorzystując bagaż doświadczeń oraz wytworzone przez nas produkty informatyczne, gwarantujemy powodzenie podejmowanych przez naszych klientów działań marketingowych.

Konsekwentnie dążymy do podnoszenia jakości naszych usług, zarówno w obszarze kształcenia pracowników jak i rozwoju technologii, zmierzając tym samym do powiększenia grona zadowolonych klientów.




Tworzymy jeden ekosystem


Od ponad 17 lat naszym celem jest propagowanie wiedzy związanej z wykorzystaniem komunikacji na odległość w biznesie. Najlepiej jest uczyć się od siebie nawzajem, dlatego stworzyliśmy platformę wymiany doświadczeń CallNation – serię cyklicznych spotkań odbywających się na terenie całej Polski. Dzięki temu poprzez CallNation:

  • Udoskonalisz techniki sprzedaży
  • Wymienisz doświadczenia na temat pozyskiwania i motywowania pracowników oraz planowania kariery zawodowej
  • Możesz wpływać na kształt i kierunki rozwoju systemu Call Center

Dołącz do nas, aby budować przyszłość branży Call Center!