DIALERY W SYSTEMIE CALL CENTER

Dialery są bazowym, niezwykle przydatnym składnikiem nowoczesnych Systemów Call Center: ich zastosowanie i automatyzacja wybierania połączeń odpowiadają za podniesienie efektywności pracy całego zespołu Call Center.

System Call Center Nexus umożliwia pracę z wykorzystaniem dialera automatycznego (Power Dialer) lub manualnego (Preview Dialer):

  • Power Dialer – automatyczny jest najlepszym rozwiązaniem w akcjach telemarketingowych, gdzie każda z rozmów jest podobna i telemarketer nie ma potrzeby przygotowywać się do każdej z nich indywidualnie. Są to zazwyczaj kampanie polegające na generowaniu leadów, sprzedaży telefonicznej itp. Skrypt rozmowy jest podawany telemarketerowi dopiero w momencie nawiązania poprawnego połączenia z klientem. Błędne numery, połączenia nieodebrane, poczty głosowe, w ogóle nie są obsługiwane przez telemarketera.
  • Preview Dialer – manualny sprawdzi się w zindywidualizowanej obsłudze klienta, ponieważ telemarketer musi się indywidualnie przygotować do każdej z rozmów. W tym trybie pracy telemarketer najpierw zapoznaje się ze scenariuszem rozmowy, sprawą oraz historią wcześniejszych rozmów i dopiero na tej podstawie podejmuje decyzję o rozpoczęciu połączenia za pomocą funkcji click-to-call.